«محمدباقرقالیباف» نامزد انتخابات ریاست جمهوری با آیت الله کریمی جهرمی از اساتید حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمدباقر قالیباف با آیت‌الله کریمی جهرمی دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش قدس آنلاین، «محمد باقر قالیباف» کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که برای برنامه‌های تبلیغاتی خود به شهر مقدس قم سفر کرده با آیت الله کریمی جهرمی از اساتید حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله کریمی جهرمی در این دیدار ضمن خوش آمدگویی به قالیباف، عرصه انتخابات را برای تعیین سرنوشت کشور مهم برشمرد و بر لزوم تلاش مسؤولان برای کاهش مشکلات جامعه به خصوص در زمینه‌های معیشتی و اقتصادی تاکید کرد.

«محمد باقر قالیباف» ساعت ۱۱ صبح امروز در مسجد امیرالمومنین علیه السلام واقع در خیابان دورشهر قم در جمع هواداران خود سخنرانی خواهد کرد.

احمد امیرآبادی فراهانی نماینده سابق در مجلس شورای اسلامی و رئیس ستاد اقشار قالیباف وی را در این سفر همراهی می‌کند.

یکی از عوامل موثر در تقویت قدرت ملی افزایش مشارکت مردم درامور است

محمدباقر قالیباف صبح یکشنبه در دیدار با آیت‌الله کریمی جهرمی با اشاره به در پیش بودن برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از عوامل مؤثر در تقویت قدرت ملی، میزان مشارکت مردم در امور است که این امر نقش بسزایی نیز در حل مسائل داخلی و خارجی دارد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: انتخابات بستر مناسبی برای پیشبرد اهداف کشور و حل مشکلات بر اساس و مبنای قانون است.

وی افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو و انتخاب فردی کارآمد و شایسته می‌تواند کشور را در حل مشکلات یاری دهد.

قالیباف ادامه داد: کشور ما ظرفیت‌های بسیار خوبی برای حل مشکلات اقتصادی و عرصه‌های دیگر دارد که باید از این توانمندی‌ها و پتانسیل‌ها حداکثر بهره برداری را انجام داد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.